Jste vedoucím, vysokým manažerem, obchodníkem či podnikatelem nebo učitelem? Pak ve své práci zajisté jednáte každodenně s mnoha zákazníky, klienty i žáky. A občas se přihodí, že komunikace vázne, respektive neplyne tak, jak byste si představovali. Někdy se stává, že sice dosáhnete svého cíle, ale druhá strana se cítí ukřivděná, a to nebyl váš záměr. Vaším plánem bylo přesvědčit klienta, ale tak, aby k tomu rozhodnutí došel sám, a nikoliv aby pociťoval nátlak. Protože v tomto případě jste sice vyhráli, ale zisky, jaké jste si představovali, vám to nepřinese.
Jde to i jinak!
Ptáte se jak? Pak navštivte mezinárodně uznávaný akreditovaný kurz NLP, kurz profesionálních dovedností, kde se naučíte, jak jednat s lidmi v příjemné atmosféře, vciťovat se do jejich podvědomí a umět předvídat. Protože všechny tyto dovednosti a mnohé další jsou základem úspěšné strategie ve vyjednávání. A i když jste přesvědčeni, že komunikovat umíte, budete překvapeni, že komunikace může plynout i jiným a přesvědčivým způsobem, aniž byste byli nuceni zvyšovat hlas anebo přivést své klienty do úzkých.